اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک خانه نه چندان بزرگ مزایای بسیاری دارد. از ریخت و پاش کمتر و سریع تمیز شدن گرفته تا صرفه جویی برای خرید وسایل گران قیمتی که همیشه می خواستید. این مزایای زندگی در یک خانه تقریبا کوچک است.

خانه ویلایی کوچک، دنج و صمیمی است. وقتی به یک خانه گرم و نرم فکر می کنید، مسلما یک فضای وسیع و پهناور را تصور نمی کنید. به این دلیل که در فضای کوچک تر، افراد به طور طبیعی و ناخودآگاه دور هم جمع می شوند. خانه کوچک، موجب گرمی و صمیمیت خانواده ها می شود.

کوچک بودن طراحی پلان و نقشه ساختمان به این معنی نیست که خانه از داخل هم کوچک و کم جا به نظر می آید. یک خانه کوچک با طراحی پلان مناسب و صحیح، اگر بیشتر نه، حداقل به اندازه یک خانه بزرگ با نقشه غیرمناسب بزرگ به نظر می آید.

اگر همیشه آرزوی داشتن یک باغ زیبا یا یک محوطه تفریحی اطراف خانه داشتید، با زندگی در خانه ای با طراحی پلان کوچک تر، به آرزوی دیرینه خود برای طراحی فضای سبز و محوطه سازی برسید. در این شرایط با استفاده کمتر از محوطه و فضای خالی اطراف خانه، از همسایه ها دور می شوید و خلوت خود را حفظ می کنید.

با یک فرمول ساده ریاضی توصیح می دهیم : هرچه مترمکعب مساحت خانه شما بیشتر باشد، حفظ دمای مناسب در خانه هزینه بیشتری می برد. ویلا های کوچک به راحتی و با هزینه کمتر سرد و گرم می شوند، اگر در منطقه ای با تغییر دمای فصلی متناوبی زندگی می کنید این مزیتی به شمار می رود.

اگر دکوراسیون منزل خود را به تازگی شروع کردید، هزینه مبلمان و مبله کردن آن خیلی نجومی بالا می رود به خصوص اگر فضای خالی و بی استفاده در خانه زیاد باشد. زندگی در یک آپارتمان یا خانه کوچک که متراژ بالایی ندارد به این معنی است به جای اینکه بودجه خود را هدر بدهید و در هر اتاق یک وسیله بگذارید تا پر شود، می توانید وسایل مورد علاقه خود را خریداری کنید.

آیا چشم شما یک اجاق گاز خاص یا رویه کابینت زیبا و مرغوب را گرفته؟ هزینه خرید این گونه وسایل در خانه های بزرگ بسیار زیاد است. اما در یک آشپزخانه کوچک می توانید به راحتی لوازم و وسایل شیک و گران قیمت مورد علاقه خود را بخرید چون فضای خالی زیادی برای پر کردن وجود ندارد.

خرید یا اجاره ویلا نه چندان بزرگ موجب می شود بودجه خود را برای کارهای مهم دیگری مثل سفر، سرمایه گذاری کاری یا آب نما صرف کنید. قبل از اتخاذ تصمیم قطعی برای مساحت خانه مورد نظر، به این فکر کنید که با چند متر مکعب صرفه جویی، چه کارهایی می توان کرد.

زمان مورد نیاز برای نظافت خانه کوچک بسیار ناچیز است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از زیر بار نظافت خانه شانه خالی کنید، اما با داشتن یک ویلای کوچک، این پروژه را خیلی سریع تر و راحت تر پیش ببرید. با کاهش مدت زمان لازم برای نظافت هفتگی خانه خود، وقت اضافه خود را صرف کارهای دیگری بکنید، مثلا یک گوشه بنشینید و از خانه زیبای خود لذت ببرید.

خانه کوچک برای محیط زیست مفید است. با استفاده کمتر از آب، برق و دیگر منابع، خانه کوچک شما اثر مخرب کمتری روی محیط زیست می گذارد. این اقدامات محیط زیستی را می توان با استفاده از لوازم کم مصرف، پنل های خورشیدی، بشکه های جمع آوری آب باران و سطل کمپوست در باغچه افزایش داد.

از راه رفت و آمد اتومبیل گرفته تا سقف، همه این بخش های مختلف در خانه کوچک تر نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند تا یک خانه بزرگ. در طولانی مدت تاثیر سوددهی این موارد در زمان، پول و انرژی خودتان را خواهید دید.



با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


فروشندگان و خریداران ویلا می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


مزیت زندگی در خانه ویلایی نه چندان بزرگ

  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

فرامرز توفیقی عضو کارگری شورای عالی کار گفت: از همان اوایل فعالیت دولت یازدهم، موجی با عنوان مشکلات مسکن مهر ایجاد شد که به تبع آن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکی از جلسات شورای عالی کار از اجرای طرح مسکن امید برای کارگران خبرداد و اعلام کرد به سازمان تامین اجتماعی دستور می دهد تا زیرساخت‌های تامین مسکن کارگران را فراهم کند و با تعیین هیأت امنا این موضوع پیگیری شود.

این فعال کارگری ادامه داد: طرح های تامین مسکن کارگران متاسفانه تا امروز در حد شعار باقی مانده و هیچ اقدام موثری در این زمینه برداشته نشده است.

توفیقی افزود: در حالی که در زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستان) شرکت‌های خانه سازی و فعال در عرصه ساخت و ساز وجود دارد، اما متاسفانه این شرکت ها به جای ساخت مسکن برای کارگران، ویلا سازی می کنند که جامعه هدف آن اغنیا است نه کارگران.

عضور کارگری شورای عالی کار درباره سهم مسکن از سبد هزینه کارگران گفت: بر اساس محاسبات انجام شده از هزینه اقلام خوراکی و غیرخوراکی در سبد معیشت خانوار، سهم هزینه مسکن از سبد معیشت در نقاط مختلف کشور نوسانات زیادی دارد اما به طور میانگین حداقل حدود ۳۷ درصد از هزینه کارگران در ماه به مسکن اختصاص دارد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تعداد جمعیت کارگران بالغ بر ۱۳ میلیون نفر برآورد می شود که با احتساب اعضای خانواده، حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را به خود اختصاص می دهد.

هر چند دولت سیاست‌هایی را برای تامین مسکن اقشار میان درآمدی جامعه در پیش گرفته است، اما تامین مسکن جامعه کارگری به عنوان اقشار کم درآمد، نیازمند طرح‌های ویژه است که در روز جهانی کارگر به عنوان یکی از مطالبات مهم این قشر از جامعه در کنار تامین امنیت شغلی است.

منبع : مهر

با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


ویلاسازی شرکت های زیرمجموعه شستا به جای خانه سازی برای کارگران

  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

وب سایت تخصصی شب با ارائه امکانات منحصر به فرد، بهترین انتخاب برای رزرو آنلاین ویلا ها و اقامتگاه های شهرها شمالی و سایر مناطق توریستی کشور است.

اولین بخش برنامه ریزی برای سفر به شهرهای داخلی مشخص کردن مکانی مناسب برای اقامت در مدت سفر است. بنابراین باید برای پیدا کردن مناسب ترین ویلا فکری داشته باشیم.

تا همین چند سال پیش بسیاری از مردم پس رسیدن به شهر و محله مورد نظر باوجود خستگی راه ، دست کم یکی دوساعت برای پیدا کردن یک ویلای مناسب از طریق راهنما های محلی جستجو میکردند و درنهایت هم در بسیاری از موارد از محل انتخابی رضایت کامل نداشتند.

اما امروز همه ما براحتی به اینترنت دسترسی داریم که این کار را راحت تر و سریعتر کرده است .

حالا به سادگی و از طریق گوشی موبایل میتوایم به وب سایت شب به عنوان بهترین سایت رزرو آنلاین ویلا مراجعه کنیم و در چند دقیقه ویلای مورد نظرمان در شهر مقصد را بصورت اینترنتی اجاره کنیم تا سفر بهتری داشته باشیم.

www.shab.ir معتبرترین سایت اجاره روزانه ویلا در ایران است که با هدف فراهم نمودن اقامتی مطمئن و امن برای هم میهنان توانسته است سرویس اجاره ویلا و اجاره هتل آپارتمان را در سراسر ایران گسترش دهد.

در سایت شب امکانات مناسبی برای اجاره ویلا در همه شهرهای ایران، ارائه شده است، بطور مثال برای اجاره ویلا در شمال با انتخاب شهر محمودآباد به اجاره ویلا در محمودآباد و یا با انتخاب شهر چالوس به اجاره ویلا در چالوس می پردازید.

تنوع بسیار بالایی از ویلا ها و آپارنمان ها در شهر های مختلف با قیمت منصفانه که مناسب  با بودجه قشر های مختلف جامعه است و همچنین سادگی مراحل رزرو ویلا، جزو مهمترین ویژگی های سایت شب است که باعث محبوبیت آن میان کاربران شده است.

همچنین امکان مشاهده تصاویر کاملی از ساختمان و داخل ویلا و بررسی کلیه امکاناتی که هر ویلا دارد جزو ویژگی های منحصر به فرد این وب سایت است.

اما آن چیزی که انتخاب و رزرو آنلاین ویلا برای کاربران را بسیار راحت تر میکند مشاهده نظرات میهمانانی است که قبلا در هر ویلا ساکن شده اند و نکات و مثبت و منفی آن را ذکر کرده اند.

درواقع وب سایت شب، محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شوند با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در وبسایت "شب" مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند.

در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان اقامتگاهها ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که سایت شب پرداخت شما برای رزرو ویلا را را تضمین می کند و قابلیت استرداد وجه و پرداخت کنسلی یکی از خدمات متمایز این سایت می باشد.


برای خواندن مطالب بیشتر درمورد اجاره ویلا و املاک به لینک اجاره ویلا مراجعه کنید.



 شب! نام بهترین سایت اجاره آنلاین ویلا در سفر


  • آگهی مجانی