اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با وجود انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون داخلی ممکن است تصمیم گیری در رابطه با سبک دکوراسیون داخلی ویلا یا منزل شخصیتان دشوار به نظر برسد.
انتخاب یک سبک خاص به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد شاید هم ترجیح شما ترکیب چند سبک مختلف دکوراسیون داخلی باشد. 

در هر صورت قدم اول در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا یا منزلتان آشنایی با چند سبک اصلی و مهم دکوراسیون داخلی است. 

آگهی تبلیغاتی مناسب جهت دکوراسیون ویلا در سایت دیوار


سبک کلاسیک

در دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک یا سنتی غالباً به سبکی گفته می‌شود که نمودی از سبک کلاسیک اروپایی است و در آن مبلمان سنگین و حجیم و جزییات جایگاه ویژه‌ای دارند.
از ویژگی‌های این سبک دکوراسیون داخلی می‌توان به استفاده از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های غنی در کنار یکدیگر، چوب‌های تیره، کمدهای توکار و همچنین به کار بردن پارچه‌هایی مانند مخمل و ابریشم در مبلمان اشاره کرد.



سبک مدرن

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی امروزه بسیار محبوب بوده و استفاده از آن در حال افزایش است.
اگر تمایل دارید در دکوراسیون داخلی ویلا یا منزلتان از سبک مدرن استفاده کنید نکات زیر می‌توانند به شما کمک کنند: در این سبک رنگ‌های خنثی و اولیه (آبی، قرمز وزرد) در کنار رنگ‌های مکمل قرار می‌گیرند. همچنین در این سبک استفاده محدود از تزیینات یا حذف کامل آن، فرش‌های با طرح هندسی یا بسیار ساده و تک رنگ، عدم تقارن و همچنین مبلمان با شکل‌های ساده هندسی، بدون طرح‌های پیچیده به وفور دیده می‌شود.



سبک التقاطی

سبک التقاطی در دکوراسیون داخلی همانطور که از اسم آن برداشت می‌شود ترکیبی از سبک‌ها و عناصر مختلف و حتی متضاد است. در این سبک رنگ‌ها، طرح‌ها وشکل‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به همین دلیل در صورتی که دقت کافی نداشته باشید خطر ایجاد آشفتگی وجود دارد.

 اگر قصد دارید در دکوراسیون داخلی ویلا یا منزلتان از سبک التقاطی استفاده کنید توجه کنید که در به کار گیری عناصر مختلف ترکیب بندی منطقی و درستی داشته باشید که هم نشینی عناصر متضاد به بی نظمی منجر نشود.




سبک ساحلی

این سبک دکوراسیون داخلی بیشتر در مناطق ساحلی و شهرهای نزدیک به دریا به کار می‌رود. اگر ویلای شما در مناطق ساحلی کشور قرار دارد این سبک دکوراسیون داخلی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
برای داشتن سبک دکوراسیون داخلی در ویلای شخصیتان از رنگ‌های روشن و به خصوص طیف مختلف آبی به وفور استفاده کنید. بهره گیری از نور طبیعی را به حداکثر برسانید و مبلمان را سبک انتخاب کنید.



سبک روستیک

سبک روستیک که حال و هوای روستایی دارد برای دکوراسیون داخلی خانه‌های ویلایی خارج از شهر بسیار مناسب است. در این سبک استفاده از متریال، بافت و پارچه‌های طبیعی مثل چرم گاو یا پوست گوسفند به حداکثر می‌رسد. کف‌ها معمولاً از چوب است و در سقف و دیوارها از مصالح طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده می‌شود که به صورت اکسپوز و در معرض دید هستند. 
همچنین در این سبک دکوراسیون داخلی ویلا استفاده از شومینه‌هایی که با چوب طبیعی می‌سوزند و انواع صنایع دستی به عنوان تزیینات رایج است. 



سبک مدیترانه‌ای

سبک مدیترانه‌ای نیز از سبک‌های محبوب در دکوراسیون داخلی ویلا است و در آن از عناصر و ویژگی‌های دکوراسیون داخلی شرقی مانند ستون‌ها, طاق‌ها و قوس‌ها استفاده می‌شود. در این سبک رنگ‌های با تناژ خاکی و قهوه‌ای به وفور استفاده می‌شود. علاوه بر این موارد مبلمان و وسایل با اندازه بزرگ و نسبتاً حجیم، سقف‌های بلند و همچنین به کار بردن آجر و انواع کاشی‌ها از دیگر ویژگی‌های سبک مدیترانه‌ای در دکوراسیون داخلی است. 
 

آموزش طراحی دکوراسیون در آگهی رایگان شهر24

  • ۰۰/۰۲/۰۹
  • آگهی مجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی