اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات مهم برای خرید ویلا ساحلی

خرید و فروش ویلا ساحلی در مناطق شمالی هیچ وقت از رونق نمی افتد چون سرمایه گذاری در این مناطق از هر لحاظ مناسب و ارزشمند است.

در شهرهای شمالی کشور نعمت های فراوانی وجود دارد که انسان ها می توانند از این زیبایی های طبیعت استفاده و لذت ببرند.

تلاقی جنگل و دریا و آب و هوای مطبوع و خاص نعمتی هنرمندانه است که خداوند در این قسمت از کشور برای ساکنین این مرز و بوم نقاشی کرده است.

البته استفاده از جلوه های زیبای طبیعت در مناطق شمالی کشور تنها مختص ساکنین این مناطق نمی باشد و هر ساله گردشگران و مسافران زیادی به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند تا چند روزی را از فشارهای زندگی و آب و هوای گرم و آلوده به دور باشند.

 

ویلا-ساحلی

 

شما چه قصدتان گذراندن تعطیلات چند روزه با خانواده و دوستان باشد و چه قصد سرمایه گذاری اقتصادی در شمال را داشته باشید شمال کشور همیشه منطقه ای جذاب و دلچسب برای همه ما بوده و هست.

در همین راستا کسانی که توان مالی برای سرمایه گذاری در بخش مسکن شمال را دارند اقدام به خرید ویلا ساحلی در شمال می کنند تا در مدت زمان سفرشان به مناطق شمالی اقامت راحتی داشته باشند.

شما در مورد خرید ویلا در شمال حتی اگر قصدتان سرمایه گذاری هم نباشد باز هم دلایل زیادی هستند که شما را برای خرید ویلا ساحلی در شمال یا حتی ساخت ویلا در شمال وسوسه می کند.

این به عنوان یک فرضیه بی اساس و از روی حدسیات مطرح نمی شود بلکه شواهد تا به امروز ثابت کرده اند در سال های اخیر درصد کسانی که خواهان خرید ویلا ساحلی در شمال بوده اند به صورت چشم گیری در حال افزایش است.

این مورد از معاملات به قدری موفقیت آمیز بوده است که اکنون دیگر خرید ویلا در شمال به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در شمال جنبه رقابتی هم پیدا کرده است.

ویلا ساحلی به ویلایی اطلاق می شود که در کنار خط ساحلی و با فاصله کمی از دریا ساخته می شوند.

ویو مستقیم به دریا، شنیدن صدای امواج، دسترسی آسان به ساحل و جاده های اصلی و امکانات رفاهی و دسترسی راحت به ویلا در فصول سرد سال از مزایای مهم خرید ویلا ساحلی در شمال می باشد.

خریداران هنگام خرید ویلا ساحلی باید به سند دار بودن، پروانه ساخت و پایان کار ویلا ساحلی دقت زیادی کنند.

بیشتر ویلاهای ساحلی در شمال در کوچه های منتهی به شمال ساخته شده اند، این ویلاها با توجه به پلاک اول دریا،  پلاک دوم دریا یا ویلا ضلع شمالی جاده ساحلی و ویلا ضلع جنوبی جاده ساحلی به فروش می رسند.

اگر این ویلاها را به لحاظ قیمتی با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم ویلاهای پلاک اول دریا نسبت به ویلاهای پلاک دوم دریا گران تر هستند و به طور کلی ویلاهای موجود در ضلع شمالی جاده ساحلی گران تر از ویلاهای موجود در ضلع جنوبی جاده ساحلی می باشند.

ارزش ویلاهایی که در مناطق ساحلی هستند همیشه در حال افزایش می باشد بنابراین خرید ویلای ساحلی همیشه ارزشمند بوده و هست به این خاطر که ویلا ساحلی در مقایسه با ویلاهای دیگر متقاضیان و مشتریان بیشتری برای خرید دارند و راحت تر نیز به فروش می رسند.

 

ویلا-ساحلی-نوشهر

 

در کدام یک از شهرهای شمالی اقدام به سرمایه گذاری در بازار مسکن شمال کنیم؟

افرادی که با چشمان باز و به صورت هوشمندانه اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند و هنگام خرید به مواردی مثل موقعیت مکانی، نزدیکی به مراکز درمانی، مراکز خرید و جاده های اصلی و توریست پذیر بودن منطقه را در نظر می گیرند در هر سال شاهد افزایش قیمت ویلای خود هستند، این دسته از افراد علاوه بر این سرمایه گذاری مفیدی که در بازار مسکن شمال انجام داده اند از امکانات تفریحی هم برخوردار می شوند.

در واقع این افراد صاحب سودی دوطرفه می شوند که در کنار استفاده از سود این سرمایه گذاری صاحب ویلایی رویایی در شمال می شوند که هزینه های سفرشان را تا حد زیادی کاهش می دهد و در نهایت سبب سلامت روح و روان آن ها خواهد شد.

اینکه سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال در کدام یک از شهرهای شمالی بازدهی بالاتری دارد باید مواردی مثل موقعیت جغرافیایی، توریستی بودن شهر و تنوع ساخت و ساز در بخش ویلا را بررسی کنیم تا بتوانیم یک سرمایه گذاری امن و مطمئن را انجام دهیم.

 

خرید ویلا در شمال

 

دقت داشته باشید که مناطق شلوغ شمال به هیچ وجه نمی توانند انتخاب درستی باشند چراکه برخی از شهرهای شمالی کشور که جزو شهرهای معروف هستند و آوازه زیادی پیدا کرده اند خرید ویلا و ساخت و ساز در این شهرها به صورت انبوه اتفاق می افتد.

در واقع این شهرهای معروف جزو شهرهای پیشرفته شمال هستند که ظرفیت رشد خود را طی کرده اند و خرید ویلا در این مناطق از قیمت بالاتری برخوردار است که این از لحاظ اقتصادی به نفع سرمایه گذار نیست.

اگر شخصی در این شهرهای شلوغ اقدام به خرید ویلا کند هر چند می تواند از حضور در آب و هوای شمال لذت ببرد اما این خرید نمی تواند برای آن شخص سود زیادی را به همراه داشته باشد.

پس بهتر است در شهرهای اشباع نشده ای همچون چمستان، محمودآباد، نوشهر و بابلسر اقدام به خرید ویلا در شمال کنید.

خرید ویلا در این شهرها می تواند سود قابل توجهی را برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد شهرهای ذکر شده نسبت به شهرهای معروف برای سرمایه گذاری در شمال مناسب ترند.

این شهرها به قدر کافی رشد نکرده اند و در ابتدای راه توسعه و پیشرفت می باشند و هنوز جا برای پیشرفت در آینده ای نزدیک دارند.

این شهرها به خاطر موقعیت جعرافیایی مناسب، نزدیکی به دریا و جنگل و فاصله نزدیک به پایتخت جهت خرید ویلا در شمال مناسبند و جزو بهترین و اقتصادی ترین شهرها برای خرید ویلا در شمال می باشند که افراد زیادی طالب سرمایه گذاری در این مناطق می باشند.

 

سرمایه گذاری در شمال

 

1.خرید ویلا در چمستان

چمستان شهری کوچک با زیباترین مناظر در استان مازندران است که جزو گزینه های پرطرفدار برای خرید ویلا در شمال می باشد.

 

چمستان چه از لحاظ جاذبه های گردشگری و چه از لحاظ موقعیتی مناسب برای فعالیت های اقتصادی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

چه قصدتان از خرید ویلا در شمال سکونت دائم باشد یا مسافرت های چند روزه،چمستان بهترین گزینه برای شماست.

با توجه به اینکه ویلاهای ساخته شده در چمستان انواع مختلفی دارند علاوه بر ویلای ساحلی برای کسانی که علاقه مند به خرید ویلای جنگلی یا ویلای شهرکی می باشند هم چمستان می تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد.

با یک جستجو و بررسی ساده می توانید به استقبال بی نظیر سرمایه گذاران برای خرید ویلا در چمستان پی ببرید و برای سرمایه گذاری در این شهر تردید نکنید.

دریاچه الیمالات و روستای لاویج از معروف ترین جاذبه های گردشگری جمستان هستند این تنها بخش کوچکی از زیبایی های چمستان است.

 

 

 

 

 

 

 

2.خرید ویلا ساحلی در محمودآباد

محمودآباد هم یکی دیگر از بهترین گزینه های موجود برای خرید ویلا در شمال می باشد همه ما حداقل یک بار نام محمودآباد در استان مازندران را شنیده ایم و از اهمیت این شهر زیبای ساحلی با خبریم.

شهر محمودآباد سالانه میزبان گردشگران زیادی است که این شهر را مقصد اصلی سفر خود قرار می دهند.

با اینکه این شهر قدمت زیادی ندارد اما با ساخت و سازهای مدرن

 

 و زیبایی که در کنار سواحل و طبیعت بکر شمال در این شهر انجام شده است توانسته در اولویت خریداران و گردشگران قرار گیرد.

روستاهای زیبایی در اطراف محمودآباد وجود دارد، این روستاها بهترین مکان برای سفر یک روزه می باشند که گردشگران می توانند از دیدن آن ها لذت ببرند.

وجود سرزمین رویاها در شهر محمودآباد فضای تفریح وسرگرمی را برای کودکان فراهم آورده است که بهترین و مدرن ترین تجهیزات را در اختیار آن ها قرار می دهد.

در محمودآباد ویلاهای بسیار شیک و مدرنی ساخته شده اند که جزو ویلاهای خاص شمال به حساب می آیند و با قیمت بالا عرضه می شوند.

همچنین ویلاهای با متراژ پایین تر ولی در عین حال شیک با هزینه مناسب هم در این شهر ساخته شده اند.

با اقامت در محمودآباد می توانید داشتن یک ویلا ساحلی در کنار هوای بی نظیر دریا را بچشید‌.

حتی اگر یک شب هم در ویلای ساحلی محمودآباد اقامت کنید به شما قول می دهیم مقصدتان برای خرید ویلای ساحلی در شمال محمودآباد خواهد بود.

 

3.خرید ویلا ساحلی در نوشهر

نوشهر هم جزو شهرهای محبوب مازندران است که طرفداران زیادی برای خرید ویلا در شمال دارد و بیشتر به این خاطر برای خرید ویلا در شمال توصیه می شود که طبیعت بکر و ساحلی زیبا و جاذبه های زیادی دارد.

در حال حاضر نوشهر جزو یکی از قطب های مهم و فعال مازندران و ایران در گردشگری است و توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.

از معروف ترین جاذبه های گردشگری نوشهر می توان به دریاچه ارواح، روستای انگاس و پارک جنگلی سی سنگان اشاره کرد.

اگر دوست دارید یک ویلا با منظره ای چشم نواز از دریا و طبیعت بکر شمال داشته باشید حتما برای خرید ویلا در شمال شهر زیبا و دیدنی نوشهر را انتخاب کنید.

 

ساحل نوشهر

 

4.خرید ویلا ساحلی در بابلسر

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید حتما سراغ شهر زیبای بابلسر هم بروید زیرا بابلسر یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین شهرهای مازندران است که موقعیت جغرافیایی بی نظیر و مناسبی دارد.

 

بابلسر شهری سرسبز و زیبا بین دریای مازندران و رشته کوه البرز است.

با خرید ویلا در بابلسر می توانید همزمان از مناظر کوهستانی و مناظر ساحلی و جذاب بهره مند شوید.

بابلسر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای مازندران جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است.

از این جهت هر ساله توریست های داخلی و خارجی زیادی به اقامت در ویلاهای این شهر علاقه زیادی دارند.

پل معلق، روستای گالشکا، رودخانه بابلرود و باغ وحش بابلسر از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبای ساحلی می باشد.

مکرومه بافی

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
  • آگهی مجانی