اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک خانه نه چندان بزرگ مزایای بسیاری دارد. از ریخت و پاش کمتر و سریع تمیز شدن گرفته تا صرفه جویی برای خرید وسایل گران قیمتی که همیشه می خواستید. این مزایای زندگی در یک خانه تقریبا کوچک است.

خانه ویلایی کوچک، دنج و صمیمی است. وقتی به یک خانه گرم و نرم فکر می کنید، مسلما یک فضای وسیع و پهناور را تصور نمی کنید. به این دلیل که در فضای کوچک تر، افراد به طور طبیعی و ناخودآگاه دور هم جمع می شوند. خانه کوچک، موجب گرمی و صمیمیت خانواده ها می شود.

کوچک بودن طراحی پلان و نقشه ساختمان به این معنی نیست که خانه از داخل هم کوچک و کم جا به نظر می آید. یک خانه کوچک با طراحی پلان مناسب و صحیح، اگر بیشتر نه، حداقل به اندازه یک خانه بزرگ با نقشه غیرمناسب بزرگ به نظر می آید.

اگر همیشه آرزوی داشتن یک باغ زیبا یا یک محوطه تفریحی اطراف خانه داشتید، با زندگی در خانه ای با طراحی پلان کوچک تر، به آرزوی دیرینه خود برای طراحی فضای سبز و محوطه سازی برسید. در این شرایط با استفاده کمتر از محوطه و فضای خالی اطراف خانه، از همسایه ها دور می شوید و خلوت خود را حفظ می کنید.

با یک فرمول ساده ریاضی توصیح می دهیم : هرچه مترمکعب مساحت خانه شما بیشتر باشد، حفظ دمای مناسب در خانه هزینه بیشتری می برد. ویلا های کوچک به راحتی و با هزینه کمتر سرد و گرم می شوند، اگر در منطقه ای با تغییر دمای فصلی متناوبی زندگی می کنید این مزیتی به شمار می رود.

اگر دکوراسیون منزل خود را به تازگی شروع کردید، هزینه مبلمان و مبله کردن آن خیلی نجومی بالا می رود به خصوص اگر فضای خالی و بی استفاده در خانه زیاد باشد. زندگی در یک آپارتمان یا خانه کوچک که متراژ بالایی ندارد به این معنی است به جای اینکه بودجه خود را هدر بدهید و در هر اتاق یک وسیله بگذارید تا پر شود، می توانید وسایل مورد علاقه خود را خریداری کنید.

آیا چشم شما یک اجاق گاز خاص یا رویه کابینت زیبا و مرغوب را گرفته؟ هزینه خرید این گونه وسایل در خانه های بزرگ بسیار زیاد است. اما در یک آشپزخانه کوچک می توانید به راحتی لوازم و وسایل شیک و گران قیمت مورد علاقه خود را بخرید چون فضای خالی زیادی برای پر کردن وجود ندارد.

خرید یا اجاره ویلا نه چندان بزرگ موجب می شود بودجه خود را برای کارهای مهم دیگری مثل سفر، سرمایه گذاری کاری یا آب نما صرف کنید. قبل از اتخاذ تصمیم قطعی برای مساحت خانه مورد نظر، به این فکر کنید که با چند متر مکعب صرفه جویی، چه کارهایی می توان کرد.

زمان مورد نیاز برای نظافت خانه کوچک بسیار ناچیز است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از زیر بار نظافت خانه شانه خالی کنید، اما با داشتن یک ویلای کوچک، این پروژه را خیلی سریع تر و راحت تر پیش ببرید. با کاهش مدت زمان لازم برای نظافت هفتگی خانه خود، وقت اضافه خود را صرف کارهای دیگری بکنید، مثلا یک گوشه بنشینید و از خانه زیبای خود لذت ببرید.

خانه کوچک برای محیط زیست مفید است. با استفاده کمتر از آب، برق و دیگر منابع، خانه کوچک شما اثر مخرب کمتری روی محیط زیست می گذارد. این اقدامات محیط زیستی را می توان با استفاده از لوازم کم مصرف، پنل های خورشیدی، بشکه های جمع آوری آب باران و سطل کمپوست در باغچه افزایش داد.

از راه رفت و آمد اتومبیل گرفته تا سقف، همه این بخش های مختلف در خانه کوچک تر نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند تا یک خانه بزرگ. در طولانی مدت تاثیر سوددهی این موارد در زمان، پول و انرژی خودتان را خواهید دید.



با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


فروشندگان و خریداران ویلا می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


مزیت زندگی در خانه ویلایی نه چندان بزرگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی