اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مراحل ساخت ویلا

۱۰ مرحله اصلی

۱- تعیین دقیق توقعات و نیاز ها : 

مهمترین کاری که قبل از انجام انواع فعالیت های ساختمانی حین ساخت ویلا باید انجام شود، تعیین نیازها و انتظارات ما است. به حاصل تعیین و بررسی کردن این نیاز ها، «خلاصه طرح» می گوییم. این «خلاصه طرح» باید هم شامل نیاز های احساسی (سلیقه ای) و هم نیاز های منطقی صاحب ویلا باشد و هم گروه های مختلف فنی و اجرایی را برای جلو بردن پروژه راهنمایی نماید. همچنین هدف اصلی ساخت ویلا نیز باید در «خلاصه طرح» شرح دهیم.

۲- پیدا کردن محل مناسب:

اگرچه انتخاب های شخصی را می‌توان ارزیابی یا بر اساس آن تصمیم گیری کرد، اما ما معمار ها میتوانیم برای جلوگیری از تأثیرات منفی و پشیمانی، توصیه هایی منطقی در مورد مسائل مربوط به مکان را برای مشتریانی که می خواهند در این زمینه دارای ویلا باشند، ارائه دهیم. در حین انتخاب مکان مناسب ساخت ویلا، نه تنها وضعیت فعلی منطقه بلکه آینده آن نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. پروژه هایی که در منطقه اجرا می شوند باید با مشاهده و آنالیز پلان های منطقه بررسی گردد.

۳- بودجه و تامین مالی:

 

تمام مراحل ساخت ویلا کار سختی برای مدیریت زمان و هزینه است. با احتساب هزینه زمان کار و پول، کل هزینه ممکن است از بودجه ای که در ابتدا فکر یا هدف گذاری شده بود فراتر رود. ساخت ویلا به دلایل زیادی بیش از ساخت یک آپارتمان معمولی، در واحد سطح، هزینه بیشتری دارد. بنابراین، تعیین صحیح بودجه و برنامه ریزی مناسب برای گردش پول مهم است. بدین ترتیب کیفیت و زمان مطلوب برای حرکت به سمت زندگی ویلایی ایده‌آل با کمترین مشکلات ممکن خواهد بود. تعیین بودجه هزینه شده در هر مرحله از کار در ابتدای کار انجام می‌شود.

۴- معماری و طراحی داخلی:

هنگامی که تصمیم به ساخت ویلای رویایی خود گرفتید، اولین کاری که بسیاری از افراد می‌کنند، احتمالاً بررسی طرح های ویلا ها و پروژه های متناسب و دلخواه شما در سطوح مختلف است. این امر کاملا طبیعی است. هنگامی که تصمیم به ساخت ویلای خود گرفتید، معمار شما بزرگترین دستیار شما در تحقق پروژه خواهد بود. انتخاب معمار مناسب یکی از مهمترین تصمیمات شما در این فرآیند برای طراحی ویلا است. رابطه خوبی که با معمار برقرار خواهید کرد، به صورت مستقیم در اجرای ویلای شما نمایان گردد.

ساخت انواع ویلا در آگهی رایگان شهر24

۵- راهکار های مهندسی:

فرایند معماری و طراحی داخلی را نباید مستقل از راه حل های مهندسی دانست. سیستم ساختاری ساختمان، سیستم های گرمایشی-سرمایشی-تهویه، تاسیسات بهداشتی، شبکه های برقی و روشنایی باید مطابق با طراحی معماری توسعه یابد. راه حل های مهندسی نه تنها با توجه به مرحله ساخت بلکه با توجه به روند استفاده باید انتخاب شوند. انتخاب سیستم های بادوام با هزینه کم مصرف و حداقل مشکلات، در دراز مدت به لذت زندگی ویلا شما افزایش میدهد.

۶- قرارداد و اجرای رسمی آن:

مانند هر پروژه ساخت و ساز، مراحل رسمی و قانونی قبل از تحقق اجرای ویلای شخصی شما باید انجام شود. از بسیاری از سازمان ها و ارگان ها مانند شهرداری، فرمانداری، سازمان نظام مهندسی استان، اداره ثبت اسناد و املاک، اداره های  برق-گاز-آب و فاضلاب-مخابرات و غیره باید درخواست جواز و مدارک لازم صادر شود. از آنجا که هر سازمان استانداردها و اولویت های خاص خود را دارد، گاهی اوقات فرآیندها می‌توانند بسیار طولانی یا پیچیده شوند. به همین دلیل، راه صحیح درخواست از خبرگان و واگذاشتن این موارد به متخصصان برای انجام مراحل رسمی میباشد.

۷- ساخت سازه:

 

شما تمام مراحل ساخت ویلا لازم مربوط به ویلای خود را به اتمام رسانده اید، پروژه رؤیاهای خود را با معمار خود طراحی کرده اید و اکنون زمان آن رسیده است که به میدان بروید. مرحله اول مرحله ساخت و ساز مربوط به ترتیب اراضی است (در صورت عدم وجود طرحی برای پیش ساخته سازی سازه ای). اگر قطعه زمین به هیچ جاده ای وصل نشده باشد، اول از همه لازم است که یک مسیر دسترسی ترتیب داده شود، حتی اگر از خاک نکوبیده ساخته شده باشد. برای دسترسی و کار در زمین سایت ویلا، یک سایت ساخت و ساز کوچک ایجاد نمایید.

از آنجایی که کار ساخت ویلا های جدا شده به طور کلی خیلی زیاد نیست، می توان این موارد را بدون نقص و منطقی طی نمود. سپس کارهای گود برداری و در صورت لزوم تقویت جداره ها یا اجرای سازه نگهبان انجام میگردد.

۸- ساخت سازه های ایده‌آل:

 

مرحله ساخت و ساز سازه با مرحله پایان معماری بسته میشود. این مرحله همانطور که از نام آن پیداست شامل عناصر تزئینی و جزئیات می‌باشد. تجهیز مناطق مرطوب از قبیل حمام، توالت، آشپزخانه، کف، دیوار و سقف مبلمان ثابت، متحرک، روکش سقف و نما. اتمام معماری می تواند تفاوتهای زیادی در هزینه را در مقایسه با موادی که انتخاب می شود، ایجاد کند. در هنگام ساخت ویلا‌، سبک معماری و شخصیت مورد نظر صاحب ساختمان از طریق متریال و برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرحله، عنصر مهم دیگر انتخاب اکیپ های اجرایی است که قادر خواهند بود کار خود را به درستی در سطح کیفیت مطلوب انجام دهند. تجربه معماری که پروژه را مدیریت می کند برای صاحبان ویلا بسیار مهم است که بتوانند به خانه رویایی خود برسد.

۹- تفاوت‌های زندگی ویلایی:

زندگی ویلایی با زندگی در آپارتمان یا محل اقامت موقت متفاوت است. امروزه معمولاً مکانیسم مدیریتی در آپارتمان ها یا اقامتگاه ها وجود دارد که مسئولیت های مشترک را برآورده می کند. برای زندگی ویلا این مسئله غیرقابل درخواست میباشد. شما مسئول ویلای خود هستید. دستیابی به ویلای رویایی شما تضمین نمی کند که زندگی شما در آن بی نقص باشد.

۱۰- ویلای سرمایه‌گذاری:

این یک سرمایه گذاری جدی خواهد بود. شرایط زندگی ممکن است همیشه مثل امروز نباشد و ممکن است در آینده بخواهید ویلای خود را بفروشید. هنگام برنامه ریزی و ساخت ویلای شخصی خود با چنین شرایطی در ذهن، ایده خوبی است که اطمینان حاصل کنید که کاری که انجام می دهید نیز دارای ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی میباشد. سپس، هنگامی که ویلا را با طراحی نادرست ساخته می کنید که بعید به فروش می رسد،ممکن است تصمیم غیرقابل برگشتی گرفته باشید. به همین دلیل این امکان را برای خانواده شما فراهم می کند تا نبض بازار را بررسی کرده و پروژه ای را بنا کنید که هم در حد امکان برای مکان خود مناسب باشد و هم با گذشت زمان از ارزش خود بیشتر شود. بازنگری مکانی و برنامه ریزی شده مناسب در یک اتاق، مناسب برای ساخت اتاق های مختلف یا ضمائم، بدون هیچ گونه هزینه فنی، برای همه جذاب و قابل ترجیح خواهد بود. این امر نه تنها ارزش ویلای شما را افزایش می دهد بلکه فروش هر زمان دیگری را نیز آسان تر می کند.

تبلیغات اینترنتی شرکت های پیمانکاری برای ساخت انواع ویلا در سایت شیپور

  • ۰۰/۰۲/۲۴
  • آگهی مجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی