اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرایط خرید اقساطی ویلای شمال به چه صورت است؟

فروش اقساطی ویلای ارزان در شمال اگرچه فرمول و راه حل خاصی به نظر نمی‌آید اما مدتی است پررنگ‌تر از قبل بدان پرداخته می‌شود.

به متن ماجرا می‌رویم. به موازات فروش نقدی ویلای شمال، گزینه دیگری هم مشاهده می‌شود با نام فروش اقساطی ویلا. فروش اقساطی ویلای شمال، در یک چارچوب خاص صورت می‌گیرد.

از باب یادآوری و تأکید عنوان می‌کنیم که خرید ویلای اقساطی در شمال، یک راه به صرفه برای صاحب ویلا شدن است. شرایط خرید ویلا اقساطی شمال از این قرار است:

از خریدار 40 تا 60 درصد قیمت مسکن را به صورت نقد مطالبه می‌کنند سپس باقی مانده طی چند چک یک ماهه از خریدار دریافت می‌گردد.

روال متداول و مرسوماش از این قرار است که پس از دریافت 40 تا 60 درصد هزینه به شکل نقد، برای دریافت الباقی بازه سه تا 6 ماه‌های را تعریف می‌کنند که در این بازه خریدار موظف به پرداخت ماهانه یک قسط می‌شود.

بنابراین در بهترین حالت، خریدار می‌تواند پس از 6 ماه حسابش را با فروشنده ویلای شمال صاف کند و دل خوش باشد که پرونده حسابش را بسته است. عموماً در فروش اقساطی ویلای شمال، با افزایش قیمت ویلا همراه هستیم که رشد 10 درصدی قیمت ویلا، مرسوم است.

در واقع این عامل سبب می‌شود فروشنده نیز انگیزه لازم برای فروش ویلای خود به شکل اقساطی را دارا باشد، از طرفی خریدار هم زمان کافی در اختیار دارد تا نقدینگی‌اش را تکمیل نموده و صاحب ویلای مورد نظر در نقاط شمالی کشور شود و این می‌شود یک معامله دو سر برد که بر تمایل طرفین به نهایی کردن معامله می‌افزاید.

جای دیگری که در پروسه خرید اقساطی ویلای شمال، لازم است سنسورهایمان فعال باشد.

یکی از قسمت‌های مسئله ساز در فروش ویلای اقساطی شمال از این قرار است که فروشنده با قیمتی وسوسه کننده اعلام می‌کند قصد عرضه ویلا آن هم به شکل قسطی دارد.

با خود می‌گوییم چه چیز بهتر از این؟ اما یک حفره و گپ بعضاً در این آگهی‌ها مشاهده می‌شود. فروشنده عنوان می‌کند انتقال سند پس از پرداخت اقساط ویلا صورت می‌گیرد.

 یعنی نه تنها پس از این که بخش نقدی هزینه را متقبل شدید که بعد از اتمام اقساط تعریف شده برای این ویلا، فروشنده لطف می‌کند و سند ویلا را به نام شما می‌زند.

عموماً مشاهده می‌شود که این دست از ویلاها نمونه‌های بدون مجوزی هستند که بعداً از سمت ارگان‌های دولتی همچون وزارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سازمان جنگل‌داری، تخریب خواهد شد چرا که ساخت ویلا در آن منطقه خاص، قدغن بوده است.

بارها دیده شده که چنین ویلاهایی با شرایط اقساطی و خیره کننده‌ای آماده فروش می‌شوند که دلیلش در آنچه گفتیم ریشه دوانده است. در حالت عادی، معمولاً در مواردی که زمین یا ویلا با مشکل سند همراه نباشد در زمان معامله یک مبایعه‌نامه به شکل نمایشی تنظیم می‌گردد.

پس از آن که، خریدار تمام اقساط را پرداخت نمود، آنگاه به شکلی رسمی، انتقال سند اتفاق می‌افتد و این همان چیزی است که در معاملات صحیح و قانونی مورد انتظار است.

آنچه ما را در این مسیر تار (خرید ویلا اقساطی شمال) هدایت می‌کند!

خرید ویلا ارزان اقساطی در شمال

خرید ویلا ارزان اقساطی در شمال

شاید پیش خود گمان کنید خرید اقساطی ویلای ارزان در شمال، دردسر دارد و شاید کم کردن قسمتی از هزینه‌ها، ارزش چنین احتمالات و نگران بودن برای موارد این چنینی را نداشته باشد.

اما در بحبوحه خرید ویلای اقساطی شمال نیز، حربه‌ها و چراغ راهنماهایی موجود است که در یافتن مسیر اصلی و راه درست، ما را هدایت می‌کند. شما می‌توانید برای به یقین رسیدن از این که آنچه در نگاه تان نشسته است و قصد خریدش را دارید، متوسل به نهادهای مربوطه شوید.

عده‌ای عنوان می‌کنند بخشداری و دهیاری‌ها این توانایی را دارند که استعلامی از زمین یا ویلا در اختیارتان بگذارند هرچند برخی این گفته را نقض می‌کنند و معتقدند که این کار در دایره رسالت‌های بخشداری و دهیاری گنجانده نشده است و چنین خواسته‌ای را باید از ارگان دیگری مطالبه نمود.

این عده عنوان می‌کنند برای پی بردن به نوع کاربری زمین و عیان شدن مجوزهای مورد نیاز جهت شفاف سازی این مسئله که ساخت و ساز و امور مربوطه منطبق با قوانین و قواعد مصوب به عمل آمده است.

اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین اداره منابع طبیعی استان، چراغ راهی دستمان می‌دهد و ما را در این مسیر راهنمایی می‌نماید. به هرحال انسان همیشه چاره‌ساز است و چاره و راه حل هر مشکلی را تا جایی دنبال می‌کند که مشکل عملا حذف گردد.

استعلام از ارگان‌های مربوطه پیش از خرید اقساطی ویلای شمال

خرید ویلا اقساطی در شمال ایران

خرید ویلا اقساطی در شمال ایران

استعلام مربوطه، پاسخگوی مهم‌ترین سوالاتی است که پیش از خرید اقساطی ویلای شمال در ذهنتان نقش می‌بندد، میزان قانونی بودن ساخت ویلا از طریق نهادهای مربوطه زیر ذره‌بین می‌رود.

در نهایت برایتان شفاف‌سازی می‌شود که آنچه ساخته شده مراحل قانونی را طی نموده یا به دلیل دور زدن قانون و تعرض از چارچوب‌های تعریف شده، به زودی تخریب می‌شود.

حالا یک عده عنوان می‌کنند اگر ویلا دارای کد رهگیری باشد به این معنا که در سامانه املاک، ثبت و موفق به اخذ کد رهگیری شده است تکلیف چیست؟

به زعم این که صدور کد رهگیری برای یک ویلا یا یک ملک، نشان خوبی است اما بی‌نقص بودن ویلا و ساخت ویلا براساس مجوزهای قانونی را نشان نمی‌دهد، از این‌رو باز هم به گزاره قبلی می‌رسیم .

به این که باید استعلام زمین یا ویلای مورد نظر را از ارگان‌های دولتی دریافت نمایند و این همان نکته نغزی است که انتظار می‌رود خریداران ویلای شمال، آن را در کانون توجه شان بگنجانند.

برای این که سند اسناد مطرح شده برای زمین یا ویلای شمال مشخص شود می‌توان از اداره ثبت اسناد استعلام گرفت. بنابراین کاربری زمین، یک نکته کلیدی است به خصوص در شمال کشور که خیل زمین‌های زراعی و کشاورزی قابل توجه و چشمگیر است.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • آگهی مجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی