اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یوسف خدادادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کوتاهی فرماندار نمین، بخشدار منطقه و دهیار روستای نیارق و برخی دستگاه‌های مربوطه 237 ویلای غیرمجاز در نیارق احداث شده که این امر شناسایی شده و کوتاهی مسئولان مربوطه در این زمینه محرز بوده است.

وی با اشاره به اینکه از فرماندار نمین و بخشدار و دهیار نیارق انتظار می‌رفت قبل از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات پیشگیرانه انجام دهند، افزود: متاسفانه این امر انجام نشده بلکه بعد از ساخت غیرمجاز و پیگیری‌های دستگاه قضایی مسئولان مربوطه متوجه این امر شدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: به هیچ وجه کوتاهی مسئولان مربوطه در این زمینه قابل قبول نبوده چرا که تخریب این ویلاها نیز بار روانی و اجتماعی به دنبال خواهد داشت که باید مسئولان مربوطه قبل از ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات اساسی انجام دهند.

خدادادی خواستار اجرای طرح آموزش حقوقی برای دهیاران توسط امور اجتماعی دادگستری شد و تصریح کرد: در این حوزه نیز امور روستایی استان کوتاهی زیادی کرده است که باید به امر آموزش برای دهیاران و نظارت همه‌جانبه بر ساخت و سازها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: در سال 95، تعداد 203 هزار پرونده جدید در استان اردبیل تشکیل شد که این میزان در سال گذشته 211 هزار پرونده بود که افزایش 3.8 درصدی داشت.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: پرونده‌های ناخالص نیز در سال 95 به تعداد 360 هزار مورد بود که این میزان در سال گذشته به 380 هزار فقره افزایش داشته و افزایش 6.6 درصدی را نشان می‌دهد.

خدادادی افزود: در سال گذشته با همت دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی از تشکیل هفت هزار پرونده پیشگیری شد که نیاز است این برنامه‌ها برای کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی در استان توسعه یابد.


با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


 ۲۳۷ مورد ویلای غیرمجاز ساخته‌ شده در اردبیل شناسایی شد

  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

ویلا باغ به صورت مستقل با نوع بنا فلت، در 300 متری جنگل در منطقه زیبای ونوش نوشهر قرار گفته و دارای متراژ زمین به مساحت 1110 و بنا 374 متر می باشد که این مساحت بزرگ با انواع و اقسام درختان میوه دار و بی میوه و گیاهان گل کاری شده است. با 3 اتاق خواب، قیمت اعلامی این ویلا 650 میلیون تومان است که آماده تحویل به خریداران محترم علاقه مند به ویلا باغ و ویلاهای نزدیک به جنگل از طریق نمایندگان ویلا شمال جهان می باشد. ویلا از نظر مستندات رسمی از قبیل جواز ساخت، پایان کار و سند تکمیل است.

ویلا از جاده اصلی نوشهر به محمودآباد 1000 متر فاصله دارد و برای رسیدن به ساحل دریای خزر و استفاده بردن از امکانات ساحلی پیمودن مسافت 1200 متری لازم که چیزی حدود 1 دقیقه با اتومبیل زمان میبرد. تمامی 3 اتاق ساختمان با وسایل مورد نیاز زندگی مبله شده اند و در آن از مبلمان با کیفیت و فرش و سیستم های پخش صوتی و تصویری استفاده شده است. دیوارهای خانه با کاغذ دیواری تزیین شده اند و سقف های خانه از چوب کار شده اند و شمینه ای نیز در خانه تعبیه شده است.


قیمت : 650 میلیون تومان


لینک اجاره ویلا را حتما مشاهده کنید.


باغ ویلا فلت در نوشهر

  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

در سال‌های اخیر و در پی افزایش آگاهی از مناطق بکر گردشگری کشور، اقبال عمومی نسبت به رزرو اقامتگاه‌های بومگردی و اجاره ویلا در شهرهای مختلف بیشتر شده است. به این ترتیب بسیاری از افرادی که برای یک سفر داخلی هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنند، ترجیح می‌دهند در برخی از سفرها، اقامت در ویلا، خانه‌های بومگردی و جنگلی واقامتگاه‌هایی متفاوت از هتل‌ها را تجربه کنند.

اما همانطور که می‌دانید شناسایی و دسترسی به این ویلا و اقامتگاه‌ها کار آسانی نیست و ممکن است همه مسافران برای یافتن یک ویلا، کلبه جنگلی و... به یک اندازه خوش‌شانس نباشند. علاوه بر این، نداشتن پیش‌زمینه در مورد قیمت این اقامتگاه‌ها، چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه مانند تعطیلات، موجب می‌شود که مسافران نتوانند به آسانی برای برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن بودجه سفر تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر تا کنون اجاره ویلا تنها در شهرهای شمالی کشور مانند نوشهر، رامسر، انزلی، تنکابن و... مرسوم بوده؛ در حالیکه این روزها با کشف مناطق بکر روستایی و جنگلی در سراسر ایران، تقاضای اجاره ویلا در سایر شهرها افزایش یافته است. با این حال مرجعی برای معرفی این اقامتگاه‌ها به مسافران وجود ندارد و آنها همچنان به شیوه‌های سنتی مانند پرس‌وجو از دوستان و یا مراجعه به آژانس‌های املاک محلی و... متوسل می‌شوند.

اما چاره کار چیست؟ چگونه می‌توانیم به راحتی به ویلا، اقامتگاه، کلبه جنگلی و خانه روستایی مورد علاقه‌ و متناسب با بودجه، تعداد نفرات و... دسترسی پیدا کنیم و در ضمن بتوانیم اطلاعاتی کامل نیز در مورد تعداد اتاق‌ها، موقعیت جغرافیایی و... به‌دست آوریم؟

به تازگی وب سایت جاباما، به آدرس www.jabama.com امکان دسترسی سریع و آسان مسافران به ویلا و اقامتگاه‌ها را در بیشتر نقاط کشور فراهم کرده است.

بسیاری از افرادی که اهل سفرهای داخلی و خارجی هستند، جاباما را می‌شناسند؛ سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه‌های ایران و جهان که مسافران هر زمان و هرکجا به سادگی و در چند دقیقه می‌توانند هتل و اقامتگاه خود را انتخاب و آن را با قیمتی مناسب رزرو کنند.

این سامانه توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از هزار هتل داخلی و 220 هزار هتل خارجی را فراهم کند و امروز در راستای توسعه محصولات خود، خدمت جدیدی به علاقمندان سفرهای داخلی ارائه کرده است؛ رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه، کلبه جنگلی و خانه روستایی در شمال تا جنوب و شرق تا غرب ایران.

جاباما بهترین ویلا اجاره‌ای در شمال و اقامتگاه‌های دنج و راحت را در نقاط بکر ایران به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید با اطلاع از موقعیت جغرافیایی ویلا یا اقامتگاه، تعداد اتاق‌ها، قیمت اجاره برای هر شب و... اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

سهولت رزرو هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک ساده، پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی و خارجی حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان از مزایای رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه در جاباما است.

پس اگر قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارید، همین حالا برای اطلاع از قیمت اجاره ویلا در شهرهای مختلف به جاباما سر بزنید.


با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


فروشندگان و خریداران ویلا می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


رزرو اینترنتی ویلا ممکن شد

  • آگهی مجانی