اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویلا باغ به صورت مستقل با نوع بنا فلت، در 300 متری جنگل در منطقه زیبای ونوش نوشهر قرار گفته و دارای متراژ زمین به مساحت 1110 و بنا 374 متر می باشد که این مساحت بزرگ با انواع و اقسام درختان میوه دار و بی میوه و گیاهان گل کاری شده است. با 3 اتاق خواب، قیمت اعلامی این ویلا 650 میلیون تومان است که آماده تحویل به خریداران محترم علاقه مند به ویلا باغ و ویلاهای نزدیک به جنگل از طریق نمایندگان ویلا شمال جهان می باشد. ویلا از نظر مستندات رسمی از قبیل جواز ساخت، پایان کار و سند تکمیل است.

ویلا از جاده اصلی نوشهر به محمودآباد 1000 متر فاصله دارد و برای رسیدن به ساحل دریای خزر و استفاده بردن از امکانات ساحلی پیمودن مسافت 1200 متری لازم که چیزی حدود 1 دقیقه با اتومبیل زمان میبرد. تمامی 3 اتاق ساختمان با وسایل مورد نیاز زندگی مبله شده اند و در آن از مبلمان با کیفیت و فرش و سیستم های پخش صوتی و تصویری استفاده شده است. دیوارهای خانه با کاغذ دیواری تزیین شده اند و سقف های خانه از چوب کار شده اند و شمینه ای نیز در خانه تعبیه شده است.


قیمت : 650 میلیون تومان


لینک اجاره ویلا را حتما مشاهده کنید.


باغ ویلا فلت در نوشهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی