اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

اجاره ویلا

اجاره ویلا ، خانه ، زمین

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کیان ارثی ضمن یادآوری اخطارهای مکرر گذشته به مالک ویلا گفت: به‌دلیل بی‌توجهی صاحب ملک به اخطارهای مکرر امور آب استان و ادامه تخلف ساخت و ساز در حریم رودخانه، سرانجام با پیگیری اداره امور آب و اخذ حکم قضایی، محل مذکور تخریب و رفع تصرف شد.

وی افزود: بستر رودخانه متعلق به دولت و عموم مردم است و به صرف تشخیص مزاحمت اعیانی در بستر رودخانه و بدون لحاظ اینکه متخلف، متصرف است یا مالک اقدام به رفع تصرف خواهد شد.

آقایاری، معاونت دادستان استان البرز نیز در این‌باره گفت: با توجه به ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه ولایت‌رود و در راستای قانون توزیع عادلانه آب، تبصره 4 ماده 2 و علی‌رغم اخطارهای مکرر به مالک و با توجه به سابقه تخریب ملک فوق، مالک اقدام به احداث بنا به صورت پیش‌ساخته را داشته و طی گزارش‌های اعلام شده اخطار به مالک و عدم توجه مالک، امروز با حضور معاونت دادستانی و معاونت آب استان بستر رودخانه ولایت‌رود به‌عنوان منشا رودخانه کرج رفع بستر و حریم، صورت پذیرفت.


با مراجعه به لینک اجاره ویلا از مطالب بیشتری در این زمینه آگاه شوید.


فروشندگان و خریداران ویلا می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی